zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Härligt!

Publicerad 2014-02-26 15:20:24 i Allmänt,

Hej på er!
 
Medans jag var iväg o traggla franska på förmiddagen, knallade Sébastien iväg med Dramaten för att storhandla. Jag blev så glad att han både hade köpt "mitt bubbelvatten" + plus min favourite lunch ;) Vi mötte varandra i dörren, han skulle precis åka till jobbet och jag kom precis hem. Han var så nöjd och glad och visade vad han hade köpt. Jag blev så överraskad att han hade köpt mina favoriter :) , bubbelvatten, vitlöksost och annat smått och gott!.
 
Det kommer att bli en vecka med härlig underbar mat. Sébastien tyckte dock att det blev väldigt tungt att dra hem  alla matgodigheter, Jag bara mös ;) <3
 Kan ibland vara tungt att handla

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2014-02-26 15:34:06

vad snällt av honom :)

Svar: Ja, han är go! :)
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela