zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Härlig fredag ;)

Publicerad 2014-02-14 07:12:05 i Allmänt,

Alla hjärtans dag - Bonjour!
 
Igår med posten fick jag världens gulligaste alla hjärtans dagkort av mamma. Det är alltid så mysigt att någon gång  få riktiga brev och kort än bara digitala varianten. Självklart blir det lite ensamt när man bor så här en bit ifrån varandra, men vi pratas vid i telefon varje dag och snart är det väl dags för mig att ta sväng förbi Onsala igen! ;)
 
 
Jag blev extra glad att Elin också hade skrivit några rader på kortet(Elin är en pärla. Hon har hjälpt mamma med hunden och förgyllt tillvaron för mamma  Elin flyttar förresten upp till Oslo idag för kurs och senare jobb som flygvärdinna på SAS.
 
Är ledig idag, så denna morgon smakar kaffet lite extra gott!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-14 23:17:40

Tja! Är en kille på 17 år som har valt att börja blogga, startade upp bloggen idag och är ganska ny på detta. Så hade varit riktigt kul om du ville kika in och kommentera lite åsikter :) Följ den gärna. Bloggen hittar du på: http://woxther.myshowroom.se/

ha det bäst! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela