zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Äntligen fredag!!

Publicerad 2014-02-07 16:01:14 i Allmänt,

Ja, helt underbart, nu är det fredag igen!! :)
 
Jag håller faktiskt på att försöka knopa ihop lite tips på alla dessa secondhand-affärer som finns i stan. Tja, som ni vet finns det ju en helt uppsjö med olika, både små och stora secondhand-Place här i stan. Både dyra och billiga. Haha, man kan till och med köpa kläder beroende på vad det väger. Detta kommer jag att berätta om i ett senare inlägg.
Annars är allt perfa. Solen skiner. Har vart en runda på byn och kollat läget. Det är otroligt gott att vara ledig på fredagar (bästa dagen på veckan). Gott att bara softa lite.
 
Jag tänkte att jag skulle kolla invigningen på OS. Det är så kul att kolla in vad alla länderna har på sig, Vem som ska hålla i Sveriges flagga, har jag ingen aning om, det får man ju se inom kort. Jag är väl inte en sådan människa som älskar sport, men när det är OS, kollar jag på allt, till och med rodel! ;)
 
Vad har ni för favoritsporter i OS?
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-02-07 23:18:18

Härligt med fredag och OS...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela