zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Regnig morgon

Publicerad 2014-08-12 09:37:47 i Allmänt,

Fy fasen, sicket roligt väder vi har(regnskurar på rad och sedan sol) och så börjar det om igen! Känns som att det ska va sådant här väder hela dan(suck)! Undrar om Alma har lust att gå utanför dörren idag, tveksamt. Hon gillar inte regn, så varje gång när vi ska ut i regn, brukar Alma tvärnita redan i dörren. Hon går motvilligt med och efter 15 minuters promenad, tycker hon att det räcker och springer hem igen och slänger sig ner i hundkorgen och stensover igen.
 
Morgonkaffet är uppdrucket för längesedan. Har precis satt på en tvätt. Ska se om jag kan få ut Alma nu, när det visst är lite uppehåll. Solen kommer visst fram precis efter jag laddat fram både stövlar och regnjacka(thumps up)!
 
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-08-12 20:16:22

Kul att du hittade till mig :)
Pernilla

Postat av: Alexandra

Publicerad 2014-08-12 21:35:09

Ja fast jag tycker som sagt att alla årstider har sin charm :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela