zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Redan klart

Publicerad 2014-08-07 00:57:07 i Allmänt,

Idag släpps boken;- Håkan på Ullevi. Skälvklart har jag förbeställt boken, är ett härligt minne från konserten han hade den 7 juni i år. Håkan är en av mina största favoriter inom musiken. Oj, vilka texter, oj, vad man kan känna igen sig, oj, sicket gott tryck det var på konserten, oj, vad jag grät till sången jag hörde när jag gjorde slut med en kille,oj, vad jag blev kär när jag hörde en låttext,oj, vad jag gjorde bort mig i början av 2000-talet, när jag artigt, men bestämt tackade nej till 2 blinddates avec Mr H, oj,sicken jädrans underbar konsert!!!  :) <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela