zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Redan fredag, igen!

Publicerad 2014-08-15 06:45:43 i Allmänt,

God morgon underbara fredag!! ;)Jag är som vanligt "försten upp" på morgonen. Tror att det är morgonkaffet som gör att jag bara måste "slingra mig" upp och ut  i köket för att bara "ta in tystnaden", eller vad man säger, haha! Nä, jag är bara typisk morgonpigg :)
 
Igår var jag och Sébastien i Kungsbacka och sprang lite ärenden(beställde underdel till mammas säng), levereras någon gång under dagen idag. Självklart tog vi en sväng i alla secondhandaffärerna också, är bara till att "tuta, gasa" och köra rally mellan ställena. Jag hittade faktiskt några "trasor", Sébastien fann en skjorta :) Efter middagen blev jag bara så jädrans trött(la mig tidigt, strax efter 21). Som vanligt skyller jag tröttheten på "vädret"(är ju nästan bara tråkigt regn som tydligen ska hålla i sig hela veckan). Just nu vet jag inte hur kul det är att ta sig in till stan för att kolla "kulturkalaset" eller Liseberg. Så jädra typiskt att vädret ska vara så lurigt bara  :(
Typiskt "vet-inte-vad-det-ska-bli-väder" denna vecka.
 Igår vid 10-tiden kom solen och det lite väl varmt, puh!
 I mina små solglas!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela