zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Nu har jag boken :)

Publicerad 2014-08-12 22:08:55 i Allmänt,

Idag med posten kom äntligen boken som jag beställde för ett tag sedan(oj, som jag har väntat) ;) <3 " Håkan på Ullevi". Jag var ju där på Ullevi den magiska kvällen den 7 juni, då Håkan sjöng och spelade för rekordpublik(69 349 personer)! Jag var alldeles lyrisk den kvällen, tänk att jag fick vara med om detta, wow!!
 
Boken skildrar Håkan inför och under konserten. Unika bilder av elva fotografer har förevigat denna underbara historiska kväll. Alla mellansnack, låtlista och allt som hände just den dagen finns i boken. Boken är i en begränsad upplaga på 14607 exemplar, jag fick bok nr 02903. Undrar vilka andra människor som har de andra exemplaren? Kanske är du en av dem som läser detta inlägg just nu? Vad tyckte du om konserten och den underbara kvällen?
 
Här kommer ett gäng bilder från boken  ;)
 
Kommer garanterat drömma sött i natt ;) för i morgon vid lunchsnåret är jag på Landvetter, it will be so nice!! <3 <3 <3  :) Mer om det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela