zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Krispigt

Publicerad 2014-08-27 07:08:07 i Allmänt,

Riktigt mysigt och krispigt med lite kylig morgon, (9+). Alma väckte mig redan vid 04-tiden,(hon ville ut en sväng). Så det var bara att kliva upp. Självklart var det ju ingen idé att springa och lägga sig igen, så jag satte mig i köket och började skriva lista. Senare idag får vi blekingefrämmat, så jag måste in till Kungsbacka och jaga ifatt en smörgåstårta och lite annat  :)
 
Något annat som skulle behövas är nån snygg plastblomma att ha hängandes på ytterväggen vid entrén,(den som sitter uppe nu har blekts, ser inte alls kul ut). Är det någon som vet var i Kungsbacka man hittar snygga plastblommor?? Jag tycker jag har letat både här och där, men inte funnit någonting. Har du bra tips på var plastblommor i Kungsbacka finns, så hör av dig :)
 
 Haha, riktigt så här kallt är det ju inte än!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela