zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Kan det verkligen stämma?

Publicerad 2014-08-26 06:28:38 i Allmänt,

Bara 7,5 grader ute var det när jag gick upp för en timme sedan. Jag trodde först att jag hade sett fel. Brr, lite kyligt faktiskt, hoppas på att solen visar sig från den fina sidan ;)
 
 
Idag klockan 10:00 är det dags för mamma för återbesök hos läkaren. Hon har ju fått nya mediciner sedan hon kom hem från Varberg, så läkaren vill kolla så att allt är som det ska. Som vanligt tänkte vi ta promenaden upp(är ju faktiskt fortfarande sommar, motion får man ju också), när man tar sats med rullstolen i uppförsbackarna. Kan ju säga att mina magmuskler har fått jobba en del! ;) Så att "ratta" rullstor är bra styrketräning!
 
Sitter med frukosten i högsta hugg; kaffe, bubbelvatten och avokado. Perfekt frukost när man har lite bråttom. Japp, då var det dags för mig att sätta igång(och få den här dagen avstökad)!  ;)
 
 
Hej Svejs!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela