zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Idag åker vi söderut!

Publicerad 2014-08-21 06:01:43 i Allmänt,

Det är bara jag som är uppe, än så länge. Tar min mugg kaffe och kollar ut genom fönstret. Ska följa med mamma ner till Varberg, till ortopeden. Läkaren där ska kolla hennes bensår. En annan(Sébastien) åker hem till Paris. Dagarna har verkligen gått fort när Sébastien har varit här. Vi hade faktiskt tänkt att gå på Liseberg en av dagarna som han var här, men det hanns inte med :( Synd, man hade ju inte varit på fyra år, men det får bli en annan gång som man pallrar sig dit helt enkelt.
 
Nä, nu får man änna sätta fart. Taxin kommer om sådär 2 timmar! Happy torsdagsmorgon!
 Home sweet home <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillan och Jag

Publicerad 2014-08-21 07:06:41

Sv: läser till undersköterska så vi ska ha praktik på äldreboende nu första omgången med praktik :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela