zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Hög midja ska det va!

Publicerad 2014-08-05 16:09:49 i Allmänt,

Dessa byxor har blivit mina nya favoriter. Hittade dom i förra veckan(tror jag)för en tjuga. Jajamän, röda korset så klart! Hög midja med blixtlås där bak, sitter så gott att jag nästan inte vill ta av mig dom, haha!! Önskar att det fanns mer av denna modell i affärerna, men det är svårt att hitta. Tycker mest att man bara finner byxor med extrem låg midja, men sådana sitter inte gott på mina "fotbollsben". Har ni tips på var man kan hitta fräsiga byxor med hög midja, så hojta till!  ;)
 

Kommentarer

Postat av: Emmy-foto och skönhet

Publicerad 2014-08-05 19:46:34

Sv: Tack så mycket :)

Postat av: efji.se - en blogg om tv-serier & film

Publicerad 2014-08-06 12:24:45

söt tröja

Postat av: Tess

Publicerad 2014-08-06 18:20:36

Superhärlig färg! :) Kram

Svar: En färg som passar till mycket :)
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela