zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Härliga fredag och Elin kom förbi!

Publicerad 2014-08-08 15:41:38 i Allmänt,

Jaha, då var det fredag igen, gött!! Herregud, vad tiden springer förbi, redan eftermiddag! Jag tycker att jag inte har gjort nått speciellt, bara tagit det lugnt. I förmiddags tog jag med lilla Alma på en promenad till mataffären(handlade lite gott till helgen, köpte ett gäng tidningar också, gott att ha något att bläddra i).
 
2 av mina nyaste secondhandfynd och självklart hög midja på brallorna! :)
 
Vid 12-tiden ringde Elin och hörde om vi var hemma. Hon är hemma i Sverige några dar(ledig från flyget). Det blir ju inte ofta nu som vi syns, då Elin jobbar högt över molnen och flyger kors och tvärs. Om nån vecka flyger Elin och hennes bästa kompis ner till Paris. Vi hade bestämt sen länge att vi skulle synas i Paris eftersom jag då skulle vara hemma i metropolen. Då visste jag ju inte att jag skulle bli kvar här i Sverige en sväng till(åker nog hem i slutet av augusti eller början av september). Men, som jag sa till Elin; "Det går ju fler flyg", så självklart syns vi en dag i Paris, fast lite längre fram då istället  ;)
 

Flygvärdinnan Elin har anlänt!  ;) <3

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-08-08 20:45:12

Ja, vi syns snart igen Zerny! Tar mig en dagstur ner till Paris någon dag så tar vi en lunch :) Roligt och se er båda <3

Svar: Absolut, bien sur! Det var så underbart att se dig igen, roliga du! :) <3
Zerny

Postat av: efji.se - en blogg om tv-serier & film

Publicerad 2014-08-09 10:58:03

snygga byxor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela