zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Göteborg

Publicerad 2014-08-09 08:20:54 i Allmänt,

Sitter vid köksbordet med kaffekopp i hand, datorskrivande med den andra. Lite järngympa, då man lyssnar på " Ring så spelar vi ".  Idag ska jag äntligen ta mig en sväng in till Göteborg. Det var ett bra tag sen nu som jag var inne senast. Denna helg är det ju " Way out west "  i slottskogen, så mycket roligt folk kommer man nog se idag när jag springer runt på Linné och runt mysiga Haga. Who knows, kanske hittar jag ett och annat secondhandfynd?! Alltid på ständig jakt!
 
Solen är på väg upp och det ser ut som att det kommer att bli ganska varmt, Lovely! ;) <3
 
Nä, nu ska jag fortsätta med morgonfix. Styr kosan till Göteborg runt lunch, skepp o hoj!!
 Haga <3
 Kanske blir en och annan shoppingkasse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela