zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Good night, bonne nuit

Publicerad 2014-08-21 23:28:30 i Allmänt,

Dagen har rullat på fint. Det gick bra hos doktorn i Varberg. Efter läkarbesöket lunchade mamma och jag innan vi styrde kosan till Onsala igen. Sébastien slog en pling efter han hade kommit hem. Flygresan hade gått bra och kvällen skulle han spendera softande(han jobbar i morgon igen). Jag har stannat bra länge här i Onsala(trodde inte det skulle bli sååå länge), men jag åker hem till Paris i september. Det ska faktiskt bli lite gott att åka hem. Mamma klarar sig bättre och bättre och som sagt, bara lite "småfix" kvar, sedan flyger jag hem en sväng <3 :)
 
Nu ska jag "slå igen butiken" och nana kudden. Imorgon är det fredag -bästa dagen på veckan=Lovely! :) Nu vill jag bara att det snart blir september!  ;)
Att få drömma bland molnen lär vara mysigt..
 
Att pussas vid "ankdammen" en arla morgon är ljuvligt!  ;) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela