zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Frasig dag

Publicerad 2014-08-06 00:59:40 i Allmänt,

Jag har visst en liten förmåga att använda/utnyttja köksbordet till fullo! Det är ju så härligt att ha mycket omkring sig, ja, man ska ju göra det man är bra på ;)  hrm..
 
Tidigare under dagen blev altanen helt plötsligt som ett litet mysigt café, ramlade in lite underbara människor (kändes lite som att man var en rolig servitris). Mer om detta i morgon  :)
 
Jag har i alla fall äntligen fått upp "skepp o hoj"-bojen som jag hade med mig när mamma fyllde år(ja, jag vet, bättre sent än aldrig!  ;) <3
 
 
Nu ska jag bara kolla lite bankgrejer, sedan blir det sova,(underbart)!
 
Alma sover redan som en stock och satan vad hon snarkar!! :) 
 
Bonne nuit! à demain!
Alma "snarkar satan" i godan ro!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-06 04:25:42

Svar: Åh, Paris är en dröm med, men först måste jag nog lära mig lite franska, england är ju så smidigt med sin engelska! Himla fin blogg du har, tack för att du kommenterade så att jag hittade den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela