zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Fanny

Publicerad 2014-08-14 06:57:10 i Allmänt,

Den 14 augusti 2013 gick min hund, Fanny bort. Idag är det ett år sedan som det hände, tiden går fort.. För mig var Fanny den roligaste och smartaste hund jag haft(var hon i trädgården och ville in, krafsade hon på dörren och väntade lite och sedan krafs igen, hade man råkat glömma att fylla på vattenskålen, kunde man på morgonkvisten springa på brickan med de två keramikskålarna på. Fanny hade dragit den dit. Hon var en härlig varelse som charmade allt och alla. Varje dag finns hon i mina tankar, Bobbadilla <3 <3 <3
 
 Fanny på ribban
 
 

Kommentarer

Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Publicerad 2014-08-16 11:22:38

Fin hon var och klok dessutom, vi har alla våra kära minnen. R.I.P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela