zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

En tur till flyget

Publicerad 2014-08-13 07:03:07 i Allmänt,

God morgon alla glada! Jaha, då var det åter igen en helt underbar dag i paradiset ;) Sitter i köket(as usual),käkar frukost och kollar läget lite smått vad som har hänt i världen. För en timme sedan ringde jag hem för att kolla så inte Sébastien hade försovit sig, men han hade vart uppe sen 05-tiden(lät så klämkäck i luren)  :) Det ska bli riktigt kul att träffa pojkvännen igen(shit, har ju inte setts sedan den 22 maj)!! Haha, jag kanske inte kommer att känna igen honom?!, Nä, jag bara skojade ;) Han stannar i Onsala i en vecka. När jag pratade med honom i morse, hörde jag om han hade plats för min svarta skinnjacka(har jag också saknat sen jag lämnade mitt Paris). Tyvärr fanns det ingen plats för den i handbagaget, synd. Det är bara att härda ut ;)
 
Vid 12-tiden dyker Sébastien upp på Landvetter, skepp o hoj!!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2014-08-13 07:43:21

Hoppas du får en bra dag! :)

Svar: Japp, det får jag säkert :)
Zerny

Postat av: von Ahn ♥

Publicerad 2014-08-13 12:10:08

Sv: Eller hur!? Somnade ganska fort hehe. Mysigt bo i Frankrike, vet allt om distans förhållanden.... Piteå-Gbg, 130 mil :(
Tyckte det stod att du bodde i Frankrike MED din pojkvän men läser här ni inte setts sen maj?
/Carola

Svar: Visst bor jag i Frankrike tillsammans med pojkvännen, men i juni lades mamma in akut på sjukhus i 6 veckor(egentligen skulle jag åkt hem till Paris den 10 juli(kom 22 maj)(finns att läsas i bloggen). Åker ju ofta och hälsar på henne, men eftersom hon fortfarande låg på sjukhus kunde jag ju inte bara lämna hennes hund ensam och bara dra. Därför har vistelsen denna gången i la Suéde blivit längre än vad som var tänkt!
Zerny

Postat av: von Ahn ♥

Publicerad 2014-08-14 11:45:46

Ahaaa get it :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela