zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Emmaus är ett bra place

Publicerad 2014-08-21 17:17:04 i Allmänt,

Igår var vi inne i Kungsbacka och kollade om det fanns något kul i secondhandway. Oh, haha, jag känner mig själv och jag vet att när jag kollar secondhandstuff, då kommer jag in "i min slutna värld" ;) Först var vi på Röda korset. Jag hittade en hel del som jag provade, men inget passade. På vägen hem körde vi förbi Emmaus i Kungsbacka. Jag tittade snabbt och såg att de hade öppet, så vi vände i rondellen och körde dit. Jag säger bara; Wow, sicka fynd, alltså!!  ;) Jag hittade 5 klädesplagg och ett par stövlar. Jag blev alldeles "till mig i trasorna" när mina ögon fastnade för ett par stövlar ;) ,(ganska nya från Replay, storlek 34. 40 kronor kostade himmelriket och jag är helnöjd med dem,(underbart sköna)!!  :) Ibland är det bra att man har små fötter!!  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela