zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Elsas andra bok

Publicerad 2014-08-23 05:32:35 i Allmänt,

Det är ganska ofta som jag vaknar innan väckarklockan ringer,(oftast runt 05:25,(klockan alltid ställd på 05:30). Redan snäppet efter 04:00-tiden slogs mina ögon upp denna lördagsmorgon. Att försöka somna om var ingen hit, så det var bara att pallra sig ut i köket, ta en kaffe och grejsa lite med datorn.
 
Elsa Billgren har visst skrivit sin andra bok; "Inred med vintage". Sedan tidigare har jag hennes första bok;"Elsa Billgrens vintage". Åh, jag bara älskar denna Elsa, med sin kärlek till klänningar och andra vintagestuff!  ;) <3 <3 <3 Har ingen aning om när den andra boken kommer ut,(hoppas på någon gång under hösten i alla fall, jobbigt att behöva vänta länge, när jag liksom vill ha boken i min hand redan nu)! Men det klart, "Den som väntar på något gott"...  ;)
 
Nu väntar jag och hoppas på att solen ska försöka att visa sig från sin bästa sida(är så trött på allt detta regn som bara har dundrat ner). Senare idag ska jag som vanligt in till Göteborg, behöver lite ledighet, känner jag!
 
Elsa har så skön stil. Faktiskt skulle jag behöva ha nått i stil som denna klädanordning(liten plats, mycket kläder) ;)  <3    (Alla bilder tillhör Elsa Billgren).

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2014-08-23 08:45:53

Jag håller verkligen med, skitcool stil!

Postat av: ullie

Publicerad 2014-08-23 23:40:18

ja den är ovanlig den stilen lite cool sådär :)

Hoppas du haft en fin dag här har det varit köpcentrat som hägrat o i morg lååån helg jobb dag så snart kojsa här kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela