zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Det är bara att le!

Publicerad 2014-08-13 23:56:00 i Allmänt,

Haha, sicken förmiddag alltså. Var det inte dagstidningen som inte hade kommit på morgonkvisten, jädrans ösregn hela vägen till Landvetter, parkeringsautomaten som helt plötsligt ändrade läge till "ur funktion" i väntan på att parkeringsbiljetten skulle hoppa ut, vänta en hel kvart på servicepersonal som öppnade aparaten så att jag till slut fick min biljett, flyget försenat, till att det var mycket folk i mataffären på vägen hem, 20 minuters väntan på apoteket för att hämta ut medicin som jag trodde jag kunde hämtat ut i går. Ja, i alla fall, nu är han här i alla fall, Sébastien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela