zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

" marina", Oui!!

Publicerad 2014-04-18 16:58:56 i Allmänt,

Haha, kanske borde jag lägga upp hela min samling av "skepp o hoj -tema" ;) men jag bjuder på mina tre senaste "infall"!!
Den randiga polon hittade jag idag i min secondhand-affär här i byn. Den kommer från zara men strl s, funkar perfa på mig. Linnet med ankare fick jag av Sébastien tidigare idag <3  Väskan med trähandtag hittade jag på Erikshjälpen i Kungsbacka för 2 veckor sedan  ;)
 
 
Hrm,stirrar satan på resväskan som ännu inte packats upp, herregud, jag skäms!!!Men det är väl som vanligt att "oh, så mycket fix, så lite tid"! :)
 
Underbar fredag är det ju. Vad hittas på hos er? Jag får väl börja att packa upp allt, medans man avnjuter underbar musik och gott att dricka ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela