zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Fotboll, plugg och teater

Publicerad 2013-11-19 19:44:07 i Allmänt,

Ikväll håller vi alla tummar som finns att Sverige vinner över Portugal. Jag brukar ju alltid vara en typisk pessimist som tror att Sverige förlorar denna match också. Men, det kan ju ske underverk också. Det kan ju till och med gå så långt att matchen avgörs på straffar. I det läget är Sverige bättre än Portugal( om man kollar statistik) :)
 
Annars pluggar jag på som en dåre på franskan(nästa vecka blir det prov på lite grammatik), huu, skoj!  ;)
 
Imorgon på förmiddagen blir det "traggel-franska", Sen på eftermiddagen repar jag på teatern ;) (thumbs up)!!  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela