zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Tycker resfebern skulle gå bort

Publicerad 2013-12-05 06:18:49 i Allmänt,

Idag åker jag hem till Sverige för att fira jul och nyår. Det var ungefär en månad sen sist som jag var hemma(mamma tycker det är jättelängesen), hahaha  :)
 
Tassade upp redan vid 05, hällt i mig redan 3 koppar kaffe. Funderar på om jag har packat ner bra kläder(fått med mig allt)? Kan inte bestämma vilka skor som ska tas med. Det kan ju vara massvis med snö och glashalt, uuhh, gillar inte när det är halt ute. Får inte glömma min "körkortsbuntspapper", (I januari hämtar jag ut nya körkortet). Glöm inte heller att packa ner biblioteksböckerna som jag lånade på Kungsbackas bibliotek sist jag var hemma. Just det ja, julklapparna måste ju med, godiset och anklevern!
 
Herregud, hoppas jag fått med alla sladdar och sånt till kameran, dator, mobil?? Ja och det gamla vanliga; pass, pengar, kort och lite till :)
 
Lilla väskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela