zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Det gick ju bra trots allt..

Publicerad 2013-12-16 19:51:06 i Allmänt,

Ja, idag var jag hos tandläkaren. Det är inte min favorit direkt, blir alldeles skräckslagen varje gång jag ska dit. Jag liksom dör en liten smula. Att behöva ha en massa grejs i munnen, samtidigt som det ställs frågor är inte kul. Inte heller om det skulle göra ont. Jag kör på "bedövning före bedövning". Helst skulle jag vilja att de kunde smälla till mig med stora klubban, så kunde de fixa allt medan jag sov. Undersökningen gick bra, inga hål, men en halv visdomstand skall bort och all tandsten också. I alla fall, halva munnen är nu gjord. Imorgon klockan 10:00 ska jag dit igen och göra resten av tandstenen, men jag tror att det går bättre imorgon (har ju vant mig lite nu).

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-16 20:00:21

Se där ja. Det lät ju som det gick hyfsat bra!! Så imorgon kommer allt gå av farten!!! :))

Svar: Japp, hoppas på det.
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela