zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Dagarna-innan-jul-fika!

Publicerad 2013-12-22 19:49:45 i Allmänt,

Det var änna fullt hus hos mamma i Onsala i dag när jag och Alma kom hem från Göteborg. Kaja (mammas väninna) var på plats. Elin (elinblomen.blogg.se) och hennes hund Tussie kom 10 minuter efter mig. Elin, mamma och jag bytte julklappar. Hihi, det var kul att se Elins reaktion när hon öppnade sitt paket (jag hade slagit om paketet, så hon inte kunde lista ut vad det var (voluspa-ljus)  :), Elin är en samlare på voluspa. Kattis (dotter till Kaja) dök också upp :)  Vi har haft en mysig fika-eftermiddag.
Kattis och Kaja
Elin  :)
 
Kvällen tillbringas vid tvn ocn i morgon ska jag en tur till Kungsbacka(fixa det absolut sista innan julafton)  ;)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-12-22 19:59:17

Mysigt att träffas så där

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-23 13:07:21

🎅Det va så mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela